6 Eylül 2015 Pazar

ALLAHIM CILDIRRRCAAAM YAAAA BIKTIM HARBİDEN BIKTIM

Laf tasıyan yengem yemege gelecekmis annem taaa uyandıgımda cok yeme yengenler gelecek fln fln dedi aga saat iki mi ne olduydu lan dedim acıktım gittim azcık bi seyler yedim saat kac oldu benim yine karnım acıktı yengem ortada yok qwejşklj3eşf neyse saat iki civarı ben yemeden önce annem aradı kadın halı yıkıyormus o halılar simdi mi aklına geldi ya harbi kafayı yiycem ben.
Neyse yav iste bi yandan da denizi özleme şeylerim geliyor geri zekalı gibi prusyamavisi diye şeaptım bloğu da inşalla kankilerim falan yakalamaz.
Volkanla barıştım bikaç gün önce allahım nasıl nasıl mutluyum nasıl özlemişim aq çocuğunu belli değil.
Konudan konuya atlamak hobilerim arasında.
Lan bi oje çöktüydüm teyzemden o kadar bulaşık yıkadım duş aldım kenardan soyulmuş azcık mükemmel yavvv.
Elli saat önce kahvemi kapattıydım onu fal şeyine atmaya gidiyorum mısır yiyeceyim ewlad bye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder